vrijdag 19 februari 2010

on and on and on...oeoehoe

heart number 25, just combine it with the song On and on and on (Abba), that is the one that is in my head right now...







Nou dames...daar gaan we weer...Ik heb al twee reacties ontvangen van dames die ook ongeveer aangemeld kunnen worden bij de Verslavingszorg wegens hun verslaving aan het hartjes maken, en ook zij hebben de ervaring dat het therapeutisch werkt. Dus...heb je iets te verwerken, en wil je je hart luchten, "je hart maken" meldde Nel ergens uit den lande....dan is het een aanrader...

7 opmerkingen:

Christel zei

Valt hartjes haken ook onder de verslaving? Binnenkort ga ik ze breien en van oude dekens maken :)

Porva Inn - Greenvalley Estate zei

Zit met veel aandacht naar je kanten hartjes te kijken .
Elke dag weer een.
Heb bewondering voor je doorzettingsvermogen.
Als ik terug in Hongarije ben ga ik het ook eens proberen.
Groetjes Trudy

bikim zei

SO MUCH BEAUTY!!!! GREAT WAY TO START A WK!
TAKE CARE,
ROSA

Val zei

I' m really fascinated by all your hearts!!!
val

La Maison zei

Wat een leuk blog heb je ik sluit met direct aan ;))
Misschien kan ik nog wat van je leren.

Groetjes
Hermine

Luna zei

Romantic pur!
I love your beautiful hearts!
Hugs..with a smile..Luna

Carol zei

All of your hearts are very pretty. I like the mosaic pictures.