maandag 22 augustus 2011

nog wat blokjes

Een vogeltje geknipt uit een oud tafelkleed, erop gestikt met de hand, takje met blaadje erbij geborduurd met dmc.
Ik had ooit een stapeltje servetjes o.i.d. gevonden op een rommelmarkt, eigenlijk te klein voor servetten, maar zo mooi geborduurd met appelbloesem, dus daar maak ik drie blokken van.
Dit jurkje komt uit een brede rand broderie, de geschulpte rand van de broderie kan nu mooi dienen als onderkant van de jurk, kantje eronder van een zakdoekje, op het oude overhemd van manlief...hij heeft niets in de gaten...want leest mijn blog nooit...en klaar...

Dit is een klein onderzettertje, uit stof een hartje geknipt en de tekst erbij geborduurd.


Dit is een puntje van een oud kleedje... ik kon er vier uit knippen.




Stukje uit een oud zakdoekje, daar een stukje tekst op geborduurd...op een ondergrond van een damasten servet. O ....wat zijn we weer aan het recycelen...eigenlijk vind ik dat ik heel milieubewust bezig ben.... als ik al die keren niet meereken dat ik naar de rommelmarkt rijd met de bolide voor een paar lapjes stof...

6 opmerkingen:

Pink Princess zei

Joh...dat wordt echt een heel mooi kunststuk! Heerlijk he? Zo lekker aanrommelen EN recyclen ...wat willen we nog meer :)

Groetjes van Marian

Anoniem zei

Wat ziet dat er chic uit. Ben benieuwd als het af gaat zijn.Zal er wel heel mooi uit zien.
Lieve groetjes Carine
Van de blog Liesje

bleudelavandou zei

Heel mooi en daarbij nog recyclen!!!

Liefs

marieke

LissyLou zei

i like, a lot!!!!

Bente zei

So beautiful. Love the words you on your work. Nice.

Hugs Bente

Marja Rijnsburger zei

Het ziet er nu ook geweldig uit.
Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden.
Fijne week.
Marja.