donderdag 3 mei 2012

 Ik werd vanochtend weer keihard wakker in druilend Nederland...mij hoor je niet klagen want gauw de ogen weer dicht gedaan en verder gaan dromen...ik heb er toen gelijk maar even bij gedroomd dat ik wakker zou worden met het figuur van Liz Hurley die we daar vorig jaar per ongeluk tegen het lijf liepen....
 De markten daar en al die zachte kleurtjes...
 De schelpen, te koop op brocante marktjes...
 De Quilts en al die mooie zomerjurkjes...
 De verstilde straatjes..als je tenminste omhoog kijkt want op de grond krioelt het van de mensen...




3 opmerkingen:

bleudelavandou zei

Die Liz is toch wel een "pracht" van een vrouw, ik zou er ook best willen op gelijken hoor...

Ik ben ook zo gek op die pittoreske zuiderse marktjes, het is zalig om die geuren en kleuren waar te nemen. Via mijn werk kom ik vrij veel in contact met mensen die werken en wonen "dans le Midi" en volgens hen is het prachtig in de zomer maar in de winter valt een deel van deze charme weg, en is het daar ook koud en leeg.

Liefs
marieke

Catharina Maria zei

Heerlijke strand en zee mozaïekjes Sylvia !Daar kan je mij wel mee vangen .
En ik bedoelde inderdaad die poppen in je zijbalk .
Ik vind die met dat roze vestje zo leuk , dat gebreide .
Lieve groet ♥RINI♥

hokje zei

Prachtige foto's van een heerlijke plek! Vorig jaar waren wij hier op vakantie... ik droom even met je mee.

Fijn weekend. Groeten, Miranda