donderdag 8 januari 2015

Deze quilt heb ik gemaakt van nieuwe quiltstofjes, gecombineerd met witte lapjes waar ik een kantje op heb gestikt en delen van oude tafelkleedjes. 
In het midden een kanten kleedje met een borduurwerk, daar omheen delen van een kleedje
Daar omheen heb ik tekst overgenomen van een kaart die ik kreeg van een lieve vriendin...
Een bekend gedicht dat heet: "Liefste...."
"Ik zoek een woord,
een heel nieuw woord
een woord dat niemand kent
ik zoek een woord
dat zeggen wil 
dat jij de liefste bent" 
ik weet even niet meer van wie het is....
ik heb de letters met de hand geborduurd op repen antieke theedoek die rondom de blokjes zijn gestikt. 





1 opmerking:

Evelyne zei

Hi Sylvia, Ik heb je lang gemist en zie nu dat je gewoon van mijn blogrol verdwenen was.
Ik vind je quilts fantastisch!
Groetjes, Evelyne