zondag 11 september 2011

de stilte van wit, Jan Huygen in de ton

Nog eventjes een paar foto's van Jan Huygen in de ton in de Zuidbuurt in Vlaardingen.
Ik heb geprobeerd een handtekening te zetten tegen de Blankenburgtunnel op de site http://www.blankenburgtunnelnee.nl/ maar het is niet gelukt. Mijn postcode werd niet geaccepteerd...ik woon blijkbaar te ver van het gebied vandaan om er over mee te mogen beslissen, een half uur rijden met de auto. Zouden al die mensen die beslissen dat die tunnel er moet komen dan wel de postcode hebben om mee te mogen beslissen?









4 opmerkingen:

natuurlijk groen en doen zei

Ik kocht bij de groothandel weleens spullen van hem en me altijd voorgenomen er nog eens heen te gaan ,Nooit van gekomen maar nu ik je foto's zie moet ik er echt gauw eens heen

groetjes Bep

het tuinengeltje zei

Hoi,

je hebt er weer een beeldschone collage van gemaakt. Superrrrr!

Groetjes, Sylvia

hokje zei

Wat een sfeervolle plaatjes heb je weer geplaatst, heb ook nog even genoten van je vorige posten; een geweldig adresje.

Fijne avond!

fleur zei

Hoi Sylvia,
Mooie sfeerfoto's weer...
Ik heb van anderen buiten de regio gehoord dat het WEL lukte....
Overigens kun je ook bij natuurmonumenten stemmen.
succes, groetjes Fleur