vrijdag 9 september 2011

living in a dream....

Raad eens waar ik vandaag geweest ben? Naar Jan Huygen in de ton, Zuidbuurt 32 in Vlaardingen...
Ik heb deze impressie gemaakt om een idee te geven hoe mooi het is rond de monumentale boerderij Zorgvliet, om echt te ervaren hoe mooi het er is moet je er een keertje naartoe..

Ik woon zelf in de Hoeksche Waard, een half uur met de auto van de Zuidbuurt in Vlaardingen vandaan, als je er één keer gereden, gewandeld of gefiets hebt vergeet je het nooit meer. De natuur is er overweldigend mooi, de rust is bijna onwerkelijk midden in de randstad.


Op dit plekje temidden van boerderijen en weilanden hebben Aleide en Frans hun droom gerealiseerd, leven en werken midden in de natuur.


De komende dagen zal ik nog wat plaatjes laten zien....wij waanden ons vandaag in droomland..wat een weelde...wat een rust...wat kan Nederland toch mooi zijn...






























































En juist door dit prachtige gebied moet de Blankenburgtunnel komen, de enige mogelijkheid om je te verzetten tegen de aanleg van de tunnel is: Zet je handtekening op www.blankenburgtunnelnee.nl


8 opmerkingen:

B. zei

So beautiful!!
Hugs from Italy
Barbara

Anoniem zei

Wat ziet dat er daar ontzettend leuk uit.
Zometeen even googlen en in m`n lijstje zetten van wat ik allemaal nog eens een keer zou willen doen.
Prachtige foto`s.

groetjes Hilda

Catharina Maria zei

Volgens mij wordt je goed in de gaten gehouden door dat kleine zwartje ! mooie foto's van de reiger ook !
Groet ♥RINI♥

bikim zei

so pretty!!!!
happy weekend,
Rosa

fleur zei

Wat heb je dat weer mooi in beeld gezet!
Ik vind het ook altijd zo fijn om daar rond te dwalen...een heerlijke wildernis van bloemen en bomen met overal van alles te ontdekken...dat rommelige heeft ook wel wat.
Heb je nog iets gekocht?
De poesjes heb ik onlangs ook al geaaid.
Je moet er niet aandenken dat deze mensen hier wegmoeten ivm de blankenburgtunnel...
groetjes Fleur

Simplement ... zei

Un univers enchanteur rempli d'objets incroyables ...
Beau week-end
Marie-Ange

Loveforpiemonte zei

Tja nu moet ik er echt zeker heen, geweldig!
Groetjes en fijn weekend,
Madelon

quilting Jeannet zei

Grappig! ik ben er een tijdje geleden ook geweest, het is er inderdaad wel schitterend! ga er zeker nog eens terug.

groetjes, Jeannet