vrijdag 17 februari 2012

details van het babyquiltje

Dank voor alle leuke reacties die ik kreeg op mijn quiltje.. om de quilt van iets dichterbij te laten zien even een paar detailfoto's...
Ik heb de hele familie dingen laten bedenken die je een pasgeboren baby wilt wensen.... zoals Synny days, a happy home en a healthy life

Het zakje geknipt uit een spijkerblouse van een zoon is bedoeld om een knuffeltje of zo in te steken, klavertje vier erboven is ook uit het spijkerbloesje geknipt



Eigenlijk zijn bijna alle stofjes uit overhemden geknipt, alleen het bloemetje was een tafelkleedje...









5 opmerkingen:

Het lijstje van brocante zei

Wat een lieverd.....erg mooi gedaan.....wat een werk!!!!
Nog een fijn weekend & lieve groetjes,
Silvia

Petra zei

Wat mooi! En dat kind heeft lekker wat te kijken, om te onthouden...

Fijn weekend!

Marian zei

Wat leuk!!!!
Geweldig om zo iets te maken, ik vind het prachtig...

Rose :: Fine Craft Guild zei

So terrific and so contemporary Dutch. I love it!

Chris zei

Hi Sylvia, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.com/