vrijdag 20 april 2012

fair aan de maas 2

Prachtige Italiaanse serviezen...en andere serviezen....Mooie linnen en kanten kleding...en antieke kleding...handgemaakte sieraden...







Taarten en handgemaakte bonbons...of poffertjes...............



Van alles met het thema WIT









Bovenstaande foto's met het thema wit zijn grotendeels gemaakt bij: http://www.brocanteblondeduinen.nl/ , neem even een kijkje op de site, Dorry helpt je verder....

Onderstaand: Jan Huygen in de Ton












Nog een reden om te gaan: Er staat een soort tovenaar die met een toverdoos met make-up de dames nog mooier maakt en nog vrolijker ook...weet even niet wat voor make-up want ik was ietwat afgeleid door de nagels....





Morgen veel meer....bovenstaande dame met tovenaar ken ik niet hoor...dus als je dit leest, mail me en ik stuur je de foto...

1 opmerking:

Claudia Leertouwer zei

Dit jaar heb ik het te druk om te gaan maar door jou voelt het of ik toch een beetje geweest ben.