donderdag 19 april 2012

fair aan de Maas
















Vandaag ben ik naar de Fair aan de Maas geweest die van 19 t.m. 22 april gehouden wordt op het recreatieterrein Binnenmaas in Mijnsheerenland....ik kwam ogen en oren te kort...meer dan 500 foto's gemaakt...wat was het er leuk...bij deze alvast een heeeeeel kleine impressie...
zijn geen echte citroenen maar 'vlekkencitroenen' dus als je jezelf als huishoudgoeroe een beetje serieus neemt moet je er eentje meenemen...




Als je de kans hebt moet je er echt naartoe want het is genieten op alle fronten, heel veel moois te bekijken, mooie planten voor de tuin...en trouwens ook mooie tuinmeubelen... en ook heel veel leuks voor binnen, de komende dagen volgen nog meer posten met brocante, de verschillende winkels en meer.






alvast een willekeurige kraam



en Just Today uit Oud-Beijerland















En als je dan honger hebt gekregen van het geslenter en genieten...dan zijn er vers gebakken brood, olijven in alle smaken, taarten (waar ik bij vandaan moet blijven), allerlei delicatessen en ook wijn en ambachtelijk bier...manlief kan zich dus ook vermaken... trouwens ook met roofvogels en met pijl en boog





Van alles om te proeven....








Het enige jammere was dat het vandaag een beetje koud was maar dat mag je niet weerhouden om morgen of zaterdag of zondag te gaan want het is een feest! Ik ga morgen weer....hoop ik ...

6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er super uit, maar is hier wel erg ver vandaan!! Jammer, want je foto's zijn veelzeggend!

Een fijne avond gewenst! Lieve groet, Ingrid

Quilting Moesje zei

Nooit van gehoord ... (o?)
de Maas en Oud Beyerland dan kan het toch niet ver bij mij vandaan zijn ...
Prachtige foto's .... lijkt me genieten daar !
groetjes,
Simone

THE BLACK BARN zei

PRACHTIGE FOTO COLLAGE HEB JE GEMAAKT ZEG!!
DE FAIR IS EEN BEETJE TE VER VAN MIJN HUIS.
MAAR ANDERS HAD IK GEGAAN.

FIJNE DAG,

MIRANDA

amy zei

Ik ben al een aantal jaren geweest ,vaak was het prachtig weer ,vandaag zou ik ook gaan helaas werd het afgeblazen ,misschien volgend jaar weer?
Bedankt voor je mooie fotos !
Gr Amy

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen zei

Ziet er prachtig uit, leuke fair dus. Mooie collages Sylvia.

Groet,

Marieke.

Le Style zei

Geweldig!!
Wat een super mooie foto's heb je gemaakt!
Heerlijk sfeertje zo te zien en veel moois ;-).....
Kijk uit naar je volgende post.

Fijn weekend!