donderdag 27 november 2008

helemaal de weg kwijt

En ja hoor...nummer 12 is klaar...nu heb ik er ook een stukje oude ansichtkaart van mijn oma op gestikt.....




Homes and Gardens maart 2005

Country Homes and Interiors november 2006

Country Homes and Interiors augustus 2006

25 beautiful homes oktober 2005

25 Beautiful Homes september 2005

25 Beautiful Homes juli 2006

Goed nieuws: "De huizenprijzen gaan dalen met 20 %" zegt teletekst dus mijn ideale droomhuis komt binnen handbereik...Meteen maar even een paar kijkafpraken gemaakt met de makelaar..je moet tenslotte de koe bij de horens vatten. Ik had al een poosje een paar huizen op mijn lijstje staan en nu de tijd rijp is gaan we er helemaal voor....lekker binnengekeken bij een paar huizen waarvan een overzicht in bovenstaande fotoreportage..kan vooralsnog niet kiezen dus blijf nog maar even zitten waar ik zit...moet ook nog even langs de bank om het geheel af te ronden....grapje....Ik ben nu in een lichte staat van paniek geraakt want zojuist de site van House to home gevonden....wat een prachtige interieurs kan je daar op vinden!! Als je meer wilt zien: http://housetohome.co.uk/

Geen opmerkingen: