woensdag 12 november 2008

Keukenprinses




















Helaas ben ik niet echt een keukenprinses...Ik heb er jaren aan gewerkt er wel eentje te worden maar heb het opgegeven en dat is maar goed ook want het is niet echt een opsteker als je de halve dag in de keuken hebt gestaan en de gewaardeerde gezinsleden voor wie je het allemaal op stapel hebt gezet schuiven het geheel binnen 5 minuten naar binnen om daarna weer hun weg te gaan...ons achterlatend met een mega-afwas....

Nu had ik zo gedacht: Als ik de smaakpapillen dan niet kan verwennen....dan de ogen maar..en als het dan niet de ogen zijn van de rest van de familie....dan in ieder geval die van mezelf...leuke hoekjes maken in de keuken is een dankbaar werkje. Er wil nog wel eens een serviesonderdeeltje sneuvelen dus ik kan regelmatig afwisselen...

1 opmerking:

Pien zei

Wat een mooie foto's en die blauwe kopjes en schotels zijn echt geweldig.
Mag ik vragen met welk programma je die mooie collages maakt?