woensdag 18 maart 2009

Mrs. goat, outdoor wednesday

Mrs. Goat is still pregnant and only she knows when she is going to deliver. It is the final period of her pregnancy and the other goat, the white one, is going to deliver this week so I hope by the end of the week I'll have some pictures of the new borns.
Het begint nu echt voorjaar te worden maar Mrs. Goat peinst en nog niet over om te bevallen. Alleen zij weet wanneer de grote dag is want boer Knoot tast volledig in het duister. Bij geiten schijnt het voorwaar nog niet makkelijk te zijn om een exacte datum van de bevalling te voorspellen. Buurvrouw witte geit zal waarschijnlijk morgen bevallen maar die kijkt lang zo aandoenlijk niet als Mrs Goat dus die heb ik wat minder geportretteerd.
It is the first day outside for the little sheep so they are bouncing around with joy!!
De kleine lammetjes mochten hier eergisteren voor het eerst naar buiten dus ze lopen min of meer vrolijk te wezen en springen af en toe loodrecht de lucht in van pure vreugde....








En ja hoor...het is weer Outdoor Wednesday, bedacht door Susan van het logo hieronder...dus we zijn weer buiten aan de slag gegaan, was helemaal geen straf want het wordt echt een beetje voorjaar.

24 opmerkingen:

Les Cotrions zei

Ohhh the lambs are so pretty and tender and the pregnant goat is very nice!!! I like goat cheese so much!
My best wishes for the future new born baby goats!!!
Warm hugs
Vale

My name is Riet zei

Wat goed weer al die schitterende foto's Sylvia. Prachtig. Ik heb er van genoten.
Riet

me, myself, I zei

Beautiful beyond words - thanks for sharing :)

Bonjade zei

Wat leuk altijd dat je aan dat soort dingen mee doet. Deze is ook super. Ach wat een schatjes weer en die ene vind ik zo mooi, met dat hout op de achtergrond. Het is bijna of een zo hoort, hij kijkt door een luikje naar buiten.
Mooie collage.
Fijne dag.....ik ga ook maar eens naar buiten.

manon 21 zei

tes photos sont belles avec une belle lumière.
a bientôt

manon

Tuur zei

Wat een prachtige foto's hier lopen ze ook alweer te springen geweldig gezicht...en uuuh mevrouw koe is hier wel bevallen...mocht ik zomaar mee maken...even wandelen met de hond...heel apart..

Cindy zei

Oh that baby is so adorable! The goat is cute too and she looks so clean and fluffy!

greet's foto's zei

wat zijn het toch een liev beesten,altijd vrolijk,behalve degeiten die kunnen nogal nukkig zijn.Als boeren dochter geniet ik hier erg van.

Oma Nijn

Mayflower zei

Hier wordt je toch vrolijk van, wat schattig die kleine lammetjes en mevrouw geit kijkt inderdaad heel aandoenlijk. Heerlijke voorjaarsfoto's. Ja het buitenleven begint weer zo zoetjes aan en dat is na al dat binnenzitten weer genieten.
Het was weer een plezier om al die mooie foto's te bewonderen.
Fijne buitendag.
Groetjes Mea

Monica zei

Soo lovely!
Happy Outdoor Wed!
Monica.

Charlene zei

I LOVE Lambs! I have a picture hung in my enrty to my Master Bedroom entitled First Day. It is a picture of a little lamb standing in a green field. It reminded me of your photo. Thank you for sharing.

Carole zei

Those faces are the sweetest faces I've ever seen!!!! You take the best pictures ever. Can't wait to see the new babies.
Warm wishes,
Carole

Miss Gracie's House zei

This made me smile...nothing says *spring* like baby lambs! THANKS for reminding me...I'm going to have to go for a drive a find some!
Rene'
PS Yes, I am blessed in my marriage!

Anoniem zei

OH the babies are soooo cute!! I took our little one yesterday to a farm near us and they had soooo many babies.

Susan @ A Southern Daydreamer zei

Happy Outdoor Wednesday Sylvia! I am going to add you link for you~ Beautiful pictures! Thanks for sharing your photos.

Susan

Lisa @ Fern Creek Cottage zei

Love the swwet goats and sheep. I look forward to seeing the babies!

Anoniem zei

Oooh, ze poseren echt graag voor jou. Was je dat al opgevallen? Die kopjes schuin, vragende blik in de ogen van 'sta ik er zo op mijn voordeligst op'?

Prachtige foto-reportage weer Sylvia!

Vanmiddag met knikkende knietjes mijn bestelde hartje opgehaald bij postkantoor. Wat is die moooooiiii. Verschillende kleuren wit en creme/champagne, bijpassende pareltjes van groot naar klein, prachtig handwerk, helemaal mijn smaak, ik ben er superblij mee!

Marja Reijnders
(Indevoorkamer is niet mijn achternaam hoor, zo heette mijn winkel ;-).

Carolyn zei

Oh! It must be spring with all those cute babies.
Carolyn

Elisabeth zei

I love goats...thank you so much for sharing these wonderful photographs. Our goat was named Kahooka and when she dropped her first kid, we celebrated. Visited the Netherlands years ago and hope someday to return. Love your blog!

Anoniem zei

My goodness...the lambs are adorable!
I can't wait for momma to deliver and to see pics of the new addition. I am sending your mamma goat calming thoughts too take her through the birthing process.

Thanks for posting such beautiful pics!

Debby

ceecee zei

Hello Sylvia -
I am just enchanted by your world! These animals are such a perfect reminder of the joy of spring! And your photos are also beautiful. Thank you so much for your visit and for your thoughts. I will stop by again!
All the best,
Catherine

Catharina Maria zei

Wat een schitterende serie foto's Sylvia !
Zo te zien poseren zij gretig voor jou en de camera !
Ik zou wel eens stilletjes bij jou in de buurt willen staan als jij op reportage gaat want ik moet nog een hoop leren !!


Mag ik nog een keer het muisje bij de kaas op mijn blog plaatsen ??

Yvonne zei

SCHITTERENDE FOTO'S !!!!!
echt genieten vind ik dit, zelf probeer ik ook altijd van alles vast te leggen qua natuur, heerlijk is dat.
vind de geitenfoto's ook helemaal super, leuke koppies

basiclabelSweden zei

Hallo, Kwam via, via op je prachtige blog terecht, erg mooie foto's, kan zo genieten van de lammetjes, hier in Zweden heb ik ze nog niet gezien, dat duurt net even iets langer. Fijn weekend ♥