donderdag 13 mei 2010

De Meijtuin in mei deel 2


I've promissed you some more pictures...well..here they are, this time I'll show you some blue..these pictures were all taken in De Meijtuin, find out more about it at www.demeijtuin.nl




Ik moet er echt iets meer van laten zien..vandaag heb ik een selectie gemaakt uit de foto's met als thema: lente gecombineerd met de blauwtinten in de tuin...




De tuin is een paar dage per jaar geopend voor publiek, je wordt hartelijk ontvangen met thee of koffie en iets lekkers en je kan er ook nog heel aparte planten kopen.














11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie foto's en ook nog eens in mijn favoriete kleuren...ik ga ze nog eens langs, want ik krijg er geen genoeg van!

Lieve groet, Ingrid

Loveforpiemonte zei

Dat is een tuin waar ik graag in zou vertoeven, vind de beelden ook heel leuk!!!
Wens je hele fijne dagen en dank voor het delen.
Groetjes Madelon

Kom Achterom zei

Puur genieten!!!!
fijne dag
Yolanda

Passione Helena zei

Ik dacht even hé, deze had ik toch al eerder gezien?! Maar ik zie kleur haha.. Prachtig zeg wat een schitterende tuin. Wat heb je er toch mooie foto's van gemaakt!
Een hele mooie post!

Lieve groetjes, Helena

My name is Riet zei

Mooi hoor Sylvia. Ik ga daar binnenkort ook weer een kijkje nemen. Ik was er vorig jaar ook, dat was genieten.
Fijne dag!

Charlene zei

Beautiful as ALWAYS my friend. I love the little statue. So sweet. Have a wonderful weekend. HUGS! Charlene

www.MaisonStGermain.com zei

WOW your photos are just soooo beautiful! I love how you have them arranged:)
~Debra
Blog: Capers of the vintage vixens

Vår sekelskiftes-dröm zei

What a nice blog you have. I like it here and will return. Have a nice day greetings Anette

FadenStille zei

Ik geniet de foto´s en krijg heimwee, helaas is mijn Nederland niet zo best, maar ik ben blij jou blog gevonden te hebben...
Liefs vanuit La France Anett

FadenStille zei

Ik geniet de foto´s en krijg heimwee, helaas is mijn Nederland niet zo best, maar ik ben blij jou blog gevonden te hebben...
Liefs vanuit La France Anett

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Sylvia,

Erg mooie foto's met prácht bloemen! Natuurlijk is Nederland qua tuinen en klimaat bijna níet te evenaren. Hier wordt het in de zomer té heet en dat vinden planten niet zo leuk. We proberen tóch om een mooie tuin te hebben! Als je op mijn blog onder Labels op Flowers en ook onder Garden Tour kijkt zie je het... Welkom voor een bezoekje!

Liefs uit Georgia/USA

MariettesBacktoBasics