woensdag 12 mei 2010

De Meijtuin in mei

En aan het einde van de tuin staat deze flamboyante appelboom in al zijn glorie, midden in een groot grasveld staat hij stilletjes te pronken.

Gisteren was ik in de Meijtuin van Jopie Kooijman in Klaaswaal, ik moet het even laten zien hoe mooi het daar is...deze post gaat over de bladcontrasten en het jonge groen. Er was natuurlijk ook veel kleur maar dat laat ik de komende dagen zien. Kijk voor informatie even op www.demeijtuin.nl/


De Meijtuin in Klaaswaal in the Netherlands is a garden you can visit, after making an appointment, find out all about it at: www.demeijtuin.nl/




it's my entrance for Outdoor Wednesday, hosted by Susan from http://asoutherndaydreamer.blogspot.com and I do like your comments, they make me go on..

















This post was just about all the shades in green...the next days I'll show you some more about the different flowers...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige foto's Silvia. Vast een geweldige plek!

Groetjes,
Karin

Porva Inn - Greenvalley Estate zei

prachtige foto,s en collages.
groetjes Trudy

Kom Achterom zei

Wat een prachtige foto's
echt genieten hoor!!
en wat maak je er toch altijd veel!!
je komt echt ogen te kort.
Mooi die krul in de varen behalve als je haar weg wilt hebben dan wordt het een hele toer ik ben al 5 jaar bezig zonder resultaat. Ach ze verdient haar plekje achter de vijver op een randje van 10 centimeter grond.
Soms hang ik letterlijk aan de schutting om de loten weg te halen ahahahah
Ik wens je een fijne dag
Yolanda

Josje zei

Prachtige tuin. Zo begin mei is denk ik mijn favoriete tijd om tuinen te bekijken. Dat frisse, verse groen in zo veel verschillende tinten en de belofte van kleur verstopt in bloemknoppen...zó mooi.

Claudia Leertouwer zei

Hoi Sylvia,

Ku je in deze tuin ook theedrinken? Ik heb zo het idee dat ik er wel eens geweest ben.

Gisteren foto's gemaakt van mijn tuin, vandaag daarom ook meegedaan aan Outdoor Wednesday. Leuk hoor!

Groeten,
Claudia