vrijdag 14 mei 2010

seringen

And this is my own garden, it's a small allotment, it gives me lots of joy..not only because of the flowers but also because of the greenhouses and the small shed...the seringues are so beautiful these days...just like the Clematis...
Deze dagen geniet ik toch wel erg van mijn tuintje, de seringen staan in volle bloei, net als de roze Clematis, de blue bells, de eerste vaste geraniums, de tulpen, de appelbloesem, de vergeet-me-nietjes....ik ben er veel want het is Megagenieten!!








11 opmerkingen:

Passione Helena zei

Terecht dat je geniet! Prachtig wat een sfeer. Wat zijn de seringen en de clematis mooi. Zo mooi ook het delftsblauwe, wat ik al in je eerder post had gezien.Maar nu zo mooi in je collage met de kleur van de bloemen. Je hebt een hele mooi knusse tuin!

Fijn weekend,
Lieve groetjes, Helena

Pamela Terry and Edward zei

Just gorgeous! You always delight.

Brynwood Needleworks zei

Breathtakingly beautiful! What a wonderful place to spend a day...or month.
xoxo
Donna

Beverly zei

Sylvia, your images are stunning - as always. You have an eye for beauty.

I've missed you on Pink Saturday, and I hope you will join in again soon.

manon 21 zei

TOI c'est le lilas,moi la pivoine,
deux fleurs que j'aime!

Amitiés

manon

Wonen en meer zei

Prachtig die seringen en clematis. Je hebt mooie foto's gemaakt, echt genieten.
Groetjes Rennie.

Christelle zei

Quelle jolie collection de vaiselle bleue et cette mosaique de lilas est juste parfaite avec ces tons de mauve !

Ineke Original zei

Ohhhhh! Wat gaaf!

Porva Inn - Greenvalley Estate zei

Heerlijk he, seringen. Zo mooi en ruiken heerlijk.
Leuke foto,s dat lila en blauw porcelein.
groetjes Trudy

greet's foto's zei

hallo,ik geniet met je mee,,mag dat,veel gezelliger,met zijn tweetjes toch.

heerlijke foto's met je seringen,wat zal het lekker ruiken bij je.
groeten oma nijn

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Sylvia,

Seringen behoren zéker tot mijn lievelingsbloemen en helaas, ook voor hun is het hier té heet. We hebben er enkele maar nog geen bloesems. Ooit een mooie witte gehad maar die verloren we. Dus we benijden je best om zoveel moois! Geniet ervan.
Hier in Michigan is een eiland, Mackinac waar ze een seringen festival houden! Een DRÓÓM!
http://www.mackinacisland.org/

Liefs vanuit Georgia/USA

MariettesBacktoBasics