zondag 2 mei 2010

Klein Profijt...Zo mooi

het weer is druilerig vandaag en dus wentel ik mij in de foto's van vorige week...ik ben weer een avondje gaan dromen bij Klein Profijt, ons Natuurbezoekerscentrum aan de Maas
Het is er eb en vloed sinds de sluizen op een kiertje staan en dat geeft zoveel verschillende beelden op één plekje als je een poosje de tijd hebt...
Ik word er gedwongen af en toe geduldig te zijn en te wachten op wat komen gaat, ik kom er helemaal opgeladen weer vandaan







Heb er trouwens vorige week wel een bijna dood ervaring gehad door zo'n Schotse Hooglander ..waarover komende week meer....












zo eindigde namelijk de fotosessie van de hooglanders....je moet als bezoeker 25 meter afstand houden van de kudde maar wat bleek...ik kan wel lezen maar dat beest blijkbaar niet....hij had vast goede bedoelingen...en ik ook...maar heb toch maar even het zekere voor het onzekere genomen en ben heen gegaan

5 opmerkingen:

lia zei

Zoals altijd weer genoten van je foto's.

fijne week
groetjes Lia

the cardigan-inn zei

Wat een prachtige foto's!
Groetjes, Joni

Claudia Leertouwer zei

Ik geloof nooit dat dit de 25 meter grens is. Wat spannend.

Groeten,
Claudia

Sarah Tognetti zei

Wow! I really like your blog ... the photos are beautiful. I enrolled immediately among your supporters! A big kiss and see you soon! :)

Sarah

Catharina Maria zei

Als ik een keer die richting op ga , wil ik dit zeker bezoeken !
Sylvia , wat is dit prachtig !
♥ fijn weekend , RINI ♥