donderdag 6 mei 2010

Happy de Peppi (van Peppi en Kokki)

nou, ik ben helemaal happy de peppie want heb een Award gekregen van Claudia van Bo Butiek!
van http://bobutiek.blogspot.com/ Maar probleempje: de tien dingen waar ik gelukkig van word willen of kunnen niet op de foto...dus ga me de komende dagen even bezinnen hoe ik dat ga aanpakken en aan wie ik hem door ga geven...ik geef er eentje aan 10 mensen, zij geven ook elk aan 10 (= 100), zij geven weer aan 10 (= 1000), zij geven weer aan 10 (=10.000)....is reuze leuk natuurlijk maar moeten we hier wel mee doorgaan?
Ik ben inmiddels nog happier want Miss Baptista mailde dat je hem niet eens door hoeft te geven maar er mee mag doen wat je wilt...Nou, dat scheelt weer een paar slapeloze nachten want jullie zijn me allemaal even dierbaar!!

4 opmerkingen:

sharon santoni at my french country home zei

This is the right award for you, the beautiful collages on your blog always make me feel happy.
Sharon

Loveforpiemonte zei

Nou je maakt me nu wel heel nieuwschierig naar je 10 happy momenten.....
Je hebt wel een punt, maar toch is het leuk de antwoorden bij een ieder te lezen dat dan weer wel.
Groetjes Madelon

Nieneke zei

Jaha, dat wordt een probleem....Ik heb 'm ook gekregen, ga zeker de 10 punten posten, maar geef 'm niet meer door....
Ben nog wel benieuwd naar jouw 10 punten...
Lieve groet, Nieneke

Unknown zei

Gefeliciteerd met je award.
Het leuke aan deze is dat je hem helemaal niet hoeft door te geven
als je daar geen zin in hebt.
Het is de Happy Award,
dus je mag er helemaal je zin mee doen.
groetjes