donderdag 20 november 2008

meedromen

Hartje nummer 6 is klaar...een basis van oud damast met daarop een stukje van een oud kleedje en pareltjes, rondom afgewerkt met een antiek kantje.







Vandaag eens even lekker een paar foto's genomen in het huis van mijn vriend die in Oost Londen woont. Ik logeer er af en toe voor zo lang ik het vol kan houden om dan weer snel naar mijn gezellige huisje in Nederland terug te keren waar man en kinderen reikhalzend uitkijken naar mijn thuiskomst....grapje...Dit is het interieur van een huis in Richmond Road...als je nog meer schitterende locaties wilt zien met interieurs om van te watertanden: kijk dan op de site van Airspace. Te vinden via: www.airspaces.co.uk/property .





2 opmerkingen:

Brigitta zei

hihi, zo'n vriend wil ik ook wel ;-)

Catharina Maria zei

Was vanavond zo tevreden met de kaarsjes aan en lekker warm om me heen , maar als ik jouw huis bekijk en dat huis in Londen dan ....... Nee hoor ik ben heus tevreden .
Lieve groet van Rini / Catharina