dinsdag 25 november 2008

Moya Brennan



Gisteravond zijn we naar het concert van de Keltische volkszangeres Moya Brennan in De Doelen in Rotterdam geweest. De "voice of Clanned" wordt ze ook wel genoemd omdat ze lang deel heeft uitgemaakt van de band en er nog wel af en toe mee optreedt. Ze zingt Ierse Volksmuziek op zo'n prachtige dromerige bijna engelachtige manier dat de rillingen over mijn rug liepen..... Spirituele balades, intieme popsongs en een geweldig warme sfeer. Het concert werd door Moya en haar bandleden op zo'n speelse, vriendelijke, enthousiaste manier gebracht...de zaal mocht af en toe deelnemen aan de songs en we voelden ons bijna lid van de band...gelukkig dat ze mij niet solo horen zingen want ik zou meteen gediskwalificeerd worden. Toen er zowaar een paar originele Kelten tussen het publiek bleken te zitten was onze avond helemaal goed...kortom...we hebben Genoten met een grote G.

1 opmerking:

Brigitta zei

OOOOOHHHH ik ben helemaal niet jaloers hoor. Is ze niet fantastisch??!! Ik kan me voorstellen dat je daar enorm van genoten hebt, zucht, maar Rotterdam is wel heeeeeeel erg ver weg voor mij.