zaterdag 29 november 2008

Thuis

Hartje nummer 14 is klaar, een deel van een damasten tafelkleed met daarop applicaties van een restje bruidskant, een klein rond onderzettertje van gehaakte katoen, een rand van kleine pareltjes uit een haarspeld en middenop een glazen "diamant" uit een kaarsenstandaard. Rondom antiek kant...kan het nog meer vintage?







De kamer ga ik volgende week in kerstsferen brengen...ik moet wachten tot de Sint geweest is anders vind ik het oneerbiedig..bovendien denk ik dat hij dan onze deur voorbij gaat met zijn zak met pakjes uit kwaadheid voor zoveel disrespect...het is dus ook een beetje eigenbelang....maar op 6 december gaan we los en wordt de kamer een beetje aangepast.

1 opmerking:

Brigitta zei

De hartjes worden mooier en mooer Sylvia! Toen ik de zakdoekjes zag, moest ik een beetje glimlachen, mijn moeder haakt regelmatig van die fijne kanten, randjes rond zakdoekjes, en nee, die zijn niet bedoeld voor het neussnuiten, maar het wegpinken van traantjes en het droogdeppen van een transpirerend voorhoofd. Toch wel erg elegant.