maandag 3 november 2008

Slaapkamer vóór de metamorfose


Collage van oude ansichtkaarten...kleine verzameling....



Voordat de slaapkamer gemetamorfoosd werd had ik nogal de neiging om er mijn verzameldriften in bot te vieren... Als je op je linkerzij wakker werd schrok je je wezenloos van een verzameling wit, kant, kettingen en brocante.







Als je op je rechterzij wakker werd lag je oog in oog met zo'n 100 matroeska poppen die je vol verbazing aankeken met wijd opengesperde ogen, geetaleerd vóór een verzameling kinderboeken. Het stadium kinderboeken voorlezen is gepasseerd dus die hebben we bijna allemaal weggedaan.


De grenen kast is inmiddels wit geverfd.



1 opmerking:

Astrid zei

Prachtige en sfeervolle foto's. Ik zag onlangs volgens mij het schilderij hangen van de dame in het ovale lijstje met de blauwe jurk met donkerder linten, lang bruin loshangend haar. Nu weet ik alleen niet meer waar! (dat rijmt)
Ben trouwens ook dol op antieke quilts. Nu en tot en met 2 okt. is er een tentoonstelling in Bellingwolde (Groningen) met antieke quilts van de 18e tm 20e eeuw. zie http://www.museumdeoudewolden.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=38

groeten Astrid