donderdag 4 december 2008

lichtelijk chaotisch

En ja hoor, hartje nummer 19 is klaar...

Ik heb alle collagefoto's verplaatst naar het blog op 29 december 2008 om een soort jaaroverzicht te maken.

Vandaag ben ik eens orde op zaken aan het stellen in mijn foto's..ik weet niet meer welke ik al geplaatst had en welke niet want ben lichtelijk chaotisch van aard, en niet zo'n klein beetje maar echt heeeeel erg......gisteren vond ik b.v. de shampoo in de koelkast en vorige week de sleutels in de wasmachine...of het is Alzheimer light.....ik ga het vandaag nog even uitpluizen, voor de zekerheid maar even alles geplaatst waar engeltjes op voorkomen.



Zo erg ben ik eigenlijk ook weer niet nu ik er wat langer over nadenk.....Ik herinner me opeens een voorval van iemand uit mijn nabije omgeving.....en wel iemand met een zeker aanzien...bijna een hooggeplaatst persoon.....ze heeft nog net geen lintje gekregen voor al het liefdadigheidswerk dat ze doet maar het scheelt niet veel. Zij kwam er een aantal jaren geleden, na een ochtendje winkelen in de stad (toen ze de bus weer instapte) achter dat ze op de heenweg nog een kind bij zich had gehad. Ze had haar kind van 14 maanden in zijn buggy meegenomen naar de winkels...in paniek rende ze terug naar de winkels waar ze het laatst geweest was...en ja hoor..daar stond hij in zijn buggy tussen de kledingrekken van de C & A met enkele misprijzend kijkende verkoopsters om hem heen. Het kind is inmiddels half in de 20 en heeft er in het geheel geen trauma aan overgehouden...hoefde ook niet naar bureau jeugdzorg...

3 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

Heel herkenbaar, teveel indrukken, teveel ideeen en te weinig tijd.
Mooi gouden hart heb je gemaakt voor JR. En vergat ik je nog even te vertellen dat ik dezelfde merklap heb uit je post van dinsdag. Heb hem meteen maar weer even opgezocht. Zal er weer eens een mooi plekje voor zoeken.
groetjes Marja

Rumour has it zei

Weet je wat: ik zou echt wel eens door jullie huis willen wandelen!!! Zoveel hoekjes, zoveel moois... er valt hier telkens weer iets nieuws te ontdekken :D
Als ik knutsel, gebeurt dat altijd in de nachtelijke uren (rond 24.00/1.00 uur! Overdag heb ik daar geen tijd voor), haha.
Groetjes

Catharina Maria zei

Heerlijk dat ik zo door jouw huis mag snuffelen .
Wat een geweldig mooie foto's .
Zit er bij te kwijlen !
Groetjes Catharina / Rini