woensdag 10 december 2008

eucalyptus

Regelrecht uit eigen tuin: Eucalyptus...het heeft wel een jaar of 3 geduurd voor er fatsoenlijke takken aankwamen en ik hoop dat de bomen mijn snoeikunsten overleven....










Hartje nummer 25 is klaar...een heel bijzonder hart want in het midden heb ik een ovaaltje gestikt van ons aller Koningin Juliana....(uit een oude ansichtkaart van Bernhard en Juliana...)als een soort ode zeg maar..want ze heeft het in haar leven voorwaar niet makkelijk gehad met haar uithuizige man en heeft toch maar mooi 4 dochters fatsoenlijk groot gebracht....

5 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

Mooie foto's. Leuke bezigheid is dat fotobewerkingsprogramma. Heb je nog wel plek voor een nieuwe verzameling? Maar het is zo leuk dat verzamelen van die oude kerstversiering. Ik vind het gewoon jammer dat ik er maar eeen paar weken per jaar van kan genieten. De boom staat inmiddels en zal er snel ook foto's van maken. Bij ons zijn de oude kerstballen (wanneer ze er zijn) best nog wel prijzig in de kringloopwinkel.
groetjes marja

Millas hem zei

It´s so beautiful the eucalyptus!
Hugs Camilla

Anoniem zei

Prachtige kleur he, die eucalyptus. Dat grijsgroene, beetje zelfde als olijfblad, heel mooi.
Ach, en Juultje, ja, die verdient een speciaal hartje. Wie weet leest Maxima jouw pagina, wil ze hem kopen voor Bea's verjaardag.
Marja

Catharina Maria zei

De tweede is ook prachtig !!
Wat een prachtige foto's weer !
Het is genieten om een bezoekje aan jouw blog te brengen .
Lieve groet van Rini

Catharina Maria zei

Vergeet weer wat , wat een prachtig hartje is dat geworden met onze Juliaantje !
Groet Rini