vrijdag 26 december 2008

Kasteel Hoensbroek

De poes voor het raam troffen we onderweg aan, hij zat zo aandoenlijk naar buiten te kijken dat het te leuk was om er geen foto van te maken.
So this is Christmas????




Gisteren zijn we naar Hoensbroek in Zuid-Limburg geweest om daar met de hele schoonfamilie kerst te vieren. Een hoogtepunt...De culinaire kwaliteiten liggen (eerlijk is eerlijk) in de schoonfamilie zo mogelijk nog hoger dan in mijn familie waarbij aangetekend mag worden dat ik het gemiddelde van mijn kant erg naar beneden haal. Ik hou meer van de tafel leuk aankleden, de boel versieren en met zo weinig mogelijk inspanning een zo ingewikkeld mogelijk uitziend gerecht op tafel zetten. Aangezien de kinderen nu een leeftijd bereikt hebben dat ze blikgroenten en voorverpakt voedsel kunnen onderscheiden van vers val ik iedere kerst verder door de mand. Voor het kerstdiner hebben we een wandeling gemaakt langs kasteel Hoensbroek en de ernaast gelegen visvijver.

2 opmerkingen:

Rumour has it zei

Prachtig mooi Limburg toch! We zijn er gisterenavond ook heel laat van teruggekomen; we hadden een etentje met familie in het pittoreske (en heel toeristisch) plaatsje Epen. De foto met de poes is geweldig!

Anoniem zei

It seems the culture of different countries, decided everyone in the same things on different views, however, write a good article!