zaterdag 6 december 2008

Het is zover...





op de rommelmarkt in Parijs heb ik bovenstaand kanten kleedje/sjaaltje gekocht....was er helemaal blij mee en nu nog want zo rond kerst is het mooi te combineren met zilver....


Het is zo ver..ik mag beginnen met de kerstversieringen in huis want de Sint is vertrokken. Helaas ben ik dit jaar niet extra beloond voor het feit dat ik het huis kerstversieringenvrij heb gehouden totdat hij vertrokken was dus daar ga ik het volgend jaar ook anders mee om...ga dan gewoon half oktober al beginnen met de eerste ballen en glitters.



De eerste 20 hartjes zijn klaar en morgen volgen nummer 21 en 22.




1 opmerking:

Barnyard Country Gifts zei

Wat zien al die hartjes er schitterend uit. Ik kijk al uit naar de foto's als ze in de kerstboom hangen.
Ook ik heb netjes gewacht tot de Sint weer richting Spanje is vertrokken, maarja als er nog een kleine rondloopt die er nog heilig in gelooft heb je geen keus.