dinsdag 16 december 2008

Shabby chique kerst


Een doos met kraaltjes om uit te kiezen voor op de hartjes, de meeste kralen komen uit oude sieraden. Hoe ouder hoe beter.Ook bij Jeannette is de kerst ingetreden, we hebben unaniem besloten de ramen niet eerst te zemen alvorens we het huis in kerstsferen mochten brengen . Dit naar aanleiding van de reacties op het stukje over ramen zemen van een paar dagen geleden. Er kwamen megagoede tips binnen...waaruit we geleerd hebben dat er vroeger een reden was om de ramen te lappen: De kerstster die voor het raam hing was dan beter te bewonderen ( Marja in de Voorkamer) en de gouden tip van Brimstone: "met de Pasen is het vroeg genoeg om de ramen te lappen" verdient wat ons betreft ook een prijs.



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit log lijst ik in! Een huishoudelijke tip van mij, die ter harte wordt genomen :-))

Het doosje met kraaltjes is zo al mooi om naar te kijken. En alle hartjes zijn ook weer prachtig en smaakvol gearrangeerd.

Catharina Maria zei

Sylvia , ga maar even kijken op mijn blog !
Ik heb haar al in mijn hart gesloten , nu jij nog !
Ga haar zo meteen naar het poskantoor brengen .
liefs Rini / Catharina

Pien zei

Weer supermooie foto's.
Die kraaltjes, zwijmel ..........