zondag 21 december 2008

ienie Rini











Gisteren is de muis van Rini van http://catharinas-love.blogspot.com/ gearriveerd. Rini en ik hadden een heel goede ruil gedaan...een hartje van mij voor een muisje van haar...geweldig..wat een leuke muis..hij is in het echt nòg leuker dan op de foto...ik heb hem gauw op de foto gezet en zal er de komende maanden meer maken want hij is erg fotogeniek. Nogmaals bedankt Rini...het is een schatje!! Ik heb hem Ienie Rini gedoopt...naar zijn moeder (Rini) en de beroemdste muis van Nederland Ienie Mini.



10 opmerkingen:

Catharina Maria zei

Geweldig , wat een foto reportage !!!
Ik zit hier sprakeloos achter mijn laptop .
Je hebt er echt een gave voor om de mooiste kiekjes van zo'n klein
muisje te maken !

Sylvia bedankt voor al dit moois !

Rumour has it zei

Prachtig muisje heeft Rini gemaakt!! En stukken fotogenieker en vriendelijker dan de real-mouses die we soms in ons huis hebben! :D
Laatst heb ik bij Ikea ook witte pluchen muisjes gekocht voor de kinderen; de stoffen uitvoeringen zijn toch wel beter dan de echte. Fijne feestdagen voor jullie allemaal!

Mieke zei

Wat een superlief muisje is het geworden en wat ligt ie lekker in zijn bedje...hele mooie reportage....ik heb ook een muisje van Rini maar krijg um niet goed op de foto...bleh...

Dymphie zei

Wat een mooie reportage! Rini's muisje is ook wel heel erg fotogeniek hè?

Anoniem zei

Ach, wat een lieverdje. Wel een nieuwsgierig beestje zeg. Voelt zich goed bij jouw thuis, ze kleurt ook zo mooi bij het kant. Echt een brocante muisje...
Marja Indevoorkamer

casa nostra zei

Ik ben niet zo'n muizenfan, maar deze ziet er prachtig uit. Die heeft ze echt mooi gemaakt en jij hebt er weer mooie foto's van gemaakt. Alvast fijne feestdagen!

Anoniem zei

Ze voelt zich al helemaal thuis. Heeft allerlei plekjes al uitgeprobeerd zo te zien.
Iene Rini is echt super schattig.

Anoniem zei

Wat een lieve, mooie foto's heb je gemaakt van Ienie Rini. Zul je goed voor haar zorgen?
Hedwig (een vriendin van Rini)

http://truutske.blogspot.com zei

Helemaal geweldig!!!!!!
Wat 'n fotogeniek muisje die Ienie Rini.
De foto's met Ienie Rini tussen al die kleurtjes wit...joh...grandioos.
Wat zul je hier veel plezier aan beleven. Geniet ervan want doe ik ook als ik de reportage bekijk.

Fijne feestdagen.

Godelieve zei

Je doet dit lieve muisje alle eer aan met zo'n prachtige foto's. Ze heeft een fijne thuis gevonden :)