woensdag 17 december 2008

kerstig

Niet zelf gemaakt wel zelf gekocht....gevuld met schapenwol en heeeel zacht

2 stenen engeltjes op de eettafel

2 oude beeldjes van engeltjes, ik heb ze apart van elkaar gekocht een paar jaar geleden en kwam er vorige week achter dat het vermodelijk boekensteunen zijn...weet het niet zeker....



Aan het kastje heb ik een krans van Eucalyptus gehangen met een oud kantje, gemaakt van het frame van een lampenkap, de dwarsijzers eraf geknipt met een ijzertang en toen eucalyptus met dun ijzerdraad eromheen gebonden. Droogt heel mooi in en wordt een beetje papierachtig.


Een kanten kleedje om het witte lampenkapje gemaakt met kleine engeltjes....onderstaand engeltje niet zelf gemaakt maar gekocht op een markt van De Vrije School.


Ik ben een beetje bezig het huis in kerstsferen te brengen.....d.w.z. we breken onze respectievelijke nekken over de dozen met kerstrommeltjes die nog moeten worden uitgepakt en ik sta er van versteld wat ik het afgelopen jaar nu allemaal weer heb ingeslagen onder het mom van: Leuk voor de kerst...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een knuffelig engeltje!

Catharina Maria zei

Maar er worden weer mooi sfeer foto's van gemaakt Sylvia !
het is een snoepje van een engeltje !

Anoniem zei

Heel sfeervol Sylvia.
Je krans is trouwens ook mooi geworden!
Marja

Marja Rijnsburger zei

Mooie foto's weer. Dat van die dozen komt bekend voor. Er staan er hier ook nog een paar in de kamer maar hoop dat het morgen af komt. Leuk je engeltje, er zijn er bij mij twee in de maak die komen morgen ook af, hoop ik.
groetjes Marja

De Ruijsbroekjes zei

wat een mooie spulletjes heb je op je blog staan, een genot om naar te kijken !